Скрипка Ганна Володимирівна
0

Вітаю, Людмило Миколаївно! Як на мене, Ви проробили титанічну роботу: не лише спланували цікавий та значущий для всіх проект, але й навчилися працювати з багатьма Інтернет-сервісами. Я б до Вашого проекту додала діяльність, безпосередньо пов’язану із життям учнів (наприклад, пофотографувати рушники, які є вдома чи у мешканців села/ міста і розібратися з символікою, або ж порівняти культуру і побут українців сотні років тому і сьогодні тощо). А ще додайте посилання на учнівський сайт чи блог, в якому відображено хід та результати досліджень.
Успіхів Вам у реалізації ідей!
Вітаю, Іванно Степанівно! Вам вдалося спланувати такий проект, над яким буде цікаво працювати абсолютно всім учням, будуть формуватися у них навички 21 століття, а ще такою роботою виховуватимете справжніх патріотів. Як на мене, Ваша робота лише виграла б, якби Ви відкрили доступ до опитувальника та учнівського сайту; відредагували план вивчення теми таким чином, аби його можна було прочитати (там частина тексту не відображається); уважно переглянули стислий опис проекту, який повинен містити короткий опис діяльності учнів (з Вашого опису я не бачу, чим проект відрізняється від звичайних уроків) та «рекламувати» проект; вичитати розділ «Оцінювання», який повинен містити лише опис того, як відбуватиметься оцінювання; описати, яким буде кінцевий продукт діяльності учнів.
Успіхів Вам і натхнення!
Мої вітання, Валентино Григорівно! Гадаю, Вам вдалося спланувати цікавий для учнів проект, адже для 14-річних підлітків питання кохання є надзвичайно актуальним і хвилюючим. А ще Ви пропонуєте дітям незвичне для них бачення відомого художника — не як патріота, борця за волю та справедливість, а як лірика. Та я гадаю, що Ваш проект став би ще кращим, якби Ви відкрили доступ до опитувальника та плану вивчення теми; додали посилання на учнівський блог, в якому розкриті всі етапи виконання дослідницьких завдань разом із результатами та висновками такої діяльності; додали посилання на презентацію учителя про основні ідеї проекту. Та найголовніше — зв’язати діяльність в проекті з реальним життям учнів, показати, що вивчення літератури їм потрібне для життя, чи не так?
Успіхів Вам і натхнення!
Мої вітання, Анно Олександрівно! Вам вдалося спланувати актуальний та значущий проект для своїх учнів, завдяки якому вони не лише повірять в силу свого народу, але й згуртуються в колективі. Мені імпонує те, як Ви спланували використання різних Інтернет-сервісів для спілкування, співробітництва, а, отже, й для формування навичок 21 століття. А ще Ваші учні підійдуть до вирішення проблеми комплексно: і читатимуть твір, і вивчатимуть історичні джерела, і аналізуватимуть та синтезуватимуть отриману інформацію. На мою думку, Ваш проект лише виграв би, якби розділ «Діяльність учнів та вчителя» в плані і на стіні співпадали, були описані в хронологічній послідовності і відповідали стислому опису (зверніть увагу: про діяльність групи «Художники» згадується виключно в стислому описі). А ще дуже хотілося б побачити буклет з порадами, розміщений на учнівському блозі (до речі, блог повинен містити не лише коротенькі дописи, але й інформацію про те, як тривала робота і які результати було отримано).
Успіхів Вам у реалізації проекту з учнями!
Мої вітання, пані Анастасіє! Гадаю, що кількість позитивних відгуків говорить сама за себе: по-перше, Ви запланували дійсно цікавий проект, а по-друге — детально описали всі етапи роботи над проектом. А ще Ваш проект лише виграв би, якби в стислому описі було зазначено, що учні створять переконливий перелік порад батькам та дітям для покращення взаємовідносин у родині з результатами проекту обраної теми («Шануй батька й неньку, то буде тобі скрізь гладенько. Поради батькам та дітям»). Також варто уточнити, з допомогою якого ресурсу учні створюватимуть ментальну карту (додати посилання), та додати лінк на презентацію учителя.
Успіхів Вам у реалізації запланованого проекту!
Дійсно, пані Людмило, Ви обрали надзвичайно актуальну і цікаву сьогодні тему. А ще Ви запланували використання різних Інтернет-сервісів, що допоможе формувати в учнів навички 21 століття та бути успішними в майбутньому. Та варто до опису проекту додати дійсне посилання на блог та учительську презентацію, а розділ «Діяльність вчителя та учнів» описати більш детально: хто, що і коли має робити, а також уточнити, для чого і які Інтернет-сервіси Ви використовуватимете. І ще. Перевірте Ваші навчальні цілі — там немає жодного слова щодо вимог програми з української літератури.
Успіхів Вам та натхнення!
Вітаю, Наталіє Георгіївно! Надзвичайно корисна та цікава тема для дітей, які навчаються в початковій школі. Важливо, що Ви вже в цьому віці плануєте формувати в учнів навички 21 століття, пропонуючи їм працювати в малих групах.
Гадаю, що Ваша робота лише виграла б, якби Ви до опису діяльності учнів та вчителя додали презентацію учителя про основні ідеї проекту, посилання на учнівський блог (сайт), посилання на опитувальник, запланували б використання Інтернету для спілкування та співробітництва (адже діти працюватимуть не лише на уроці, чи не так?), уточнили, на основі якого матеріалу учні аналізуватимуть, як змінюються слова з добавлянням префікса… Інакше це буде описом не проекту, а звичайного циклу уроків, правда?
Успіхів Вам і натхнення!
Як показує досвід, Оксано Євгеніївно, учні початкової школи залюбки створюють мультимедійні презентації. А ще ця тема є в програмі з інформатики для 3 класу (ось вам і міжпредметні зв’язки).
Проте, якщо Ви бачитимете, що учням складно так працювати, створіть для них онлайнову презентацію-шаблон, в яку вони лише вписуватимуть потрібну інформацію (це можна робити як синхронно, так і асинхронно). Спробуйте!
Мої вітання, Оксано Євгеніївно! Вам вдалося спланувати значущий, цікавий та надзвичайно корисний для учнів навчальний проект. А який результат, кінцевий продукт діяльності Ваших вихованців? Я б розділ «Діяльність учнів та вчителя» описала так, аби було зрозуміло, учні яких груп і при виконанні яких завдань використовуватимуть запропоновані Вами Інтернет-сервіси для спілкування та співробітництва. Посилання на презентацію учителя не спрацьовує, відредагуйте його.
Успіхів Вам у реалізації проекту!
Прекрасний задум, Інно Володимирівно! Ви запланували вдале поєднання української мови, літератури, спеціальних предметів та інформаційних технологій. Але я чомусь не бачу посилання на учнівський блог, презентацію учителя про основні ідеї проекту, вони ж у вас є?! Зверніть увагу на те, що в розділі «Діяльність учнів та вчителя» дублюється матеріал і не прослідковується хронологія реалізації проекту.
Успіхів Вам і натхнення!
Мої вітання, пані Оксано! Гадаю, Вам вдалося підійти до вивчення цієї теми так, аби учням було насправді цікаво працювати як на уроках, так і вдома. Як на мене, написання есе на тему «Що є найвищим щастям?» було б логічним, оскільки відповідало б на ключове запитання проекту, чи не так?
Бажаю Вам вдалої реалізації проекту та плідної роботи учнів!
Цікава ідея, пані Ірино. А ще — надзвичайно актуальна для 17-річних учнів Вашого закладу. Проте, як на мене, то варто було б на учнівському сайті показати й результати дослідницьких завдань, виконаних учнями (не лише завдання, а й хід роботи, результати й висновки). Також я б більш детально описала розділ «Діяльність учнів та вчителя», аби будь-який педагог міг реалізувати його із своїми учнями (я не побачила ані чіткої хронології, ані конкретних завдань, ані кінцевого продукту діяльності учнів). Додайте посилання на презентацію основних ідей проекту.
Бажаю успішної реалізації Вашого проекту!