Портфоліо Танкової В.Г. з теми "Префікс.Словотворча роль префіксів"

Портфоліо Танкової В.Г. з теми "Префікс.Словотворча роль префіксів"
Назва навчальної теми

"Префікс.Словотворча роль префіксів"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Українська мова

Вік учнів, клас

8-9 років, 3 клас

Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)

Українська мова, 3 клас. Тема «Префікс. Словотворча роль префіксів»

Протягом вивчення цієї теми учні будуть використовувати такі види роботи як презентації, творчі завдання, аналізувати утворення нових  слів, відгадування загадок, за допомогою інтернету продивляться мультфільм «Як козаки префікси вивчали»,ознайомляться з презентацію на тему Префікс.  Завдяки використанню таких методів роботи над темою учні  краще сприймають та запам’ятають навчальний матеріал.


План вивчення теми (вставити файл)
Оцінювання (стислий опис і інструменти)

 Використання запитань впродовж вивчення теми для з’ясування розуміння учнями Основних запитань, а також інших важливих проблем теми. Визначення попередніх знань учнів щодо теми та того, що саме вони знають про префікси відбувається при заповненні ними опитувальника та Під час заповнення свого блогу, який ведуть учні впродовж вивчення теми, вони мають використовувати Форму оцінювання блогу, яка допомагає їм ставити свої навчальні цілі і аналізувати власне навчання. Періодичний перегляд та читання їх записів та коментарів дозволяє оцінити розуміння учнів і, при необхідності, скеровувати їх навчання в потрібному напрямку.  

Запросіть учнів використовувати план діяльності для того, щоб допомогти їм  на етапах проведення і впровадження своїх планів. Цей план також частково може слугувати документом для підсумкового оцінювання їх роботи. Учні також використовують Форму оцінювання з балами, за якою вони мають створювати презентацію.

До закінчення створення презентацій потрібно призначити спеціальні консультації, бесіди з вчителем та однокласниками, щоб надати авторам презентації зворотній зв’язок щодо покращення презентації. Надайте можливість  учням ознайомитися з  думками та пропозиціями інших та надайте час та допомогу для виправлення чи редагування вже створеної презентації.

Використайте Форму оцінювання з балами також і для підсумкового оцінювання, організуйте взаємооцінювання у групі враховуючи те, який саме вклад зробив кожен учень в роботу групи і
наскільки його/її вклад був цінним. Оцініть учнів і під час підсумкового обговорення Ключового запитання - Як зробити висновок?

 Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)

На початку вчитель готує буклет для учнів про метод проектів і презентує перед початком роботи (сторінка 1 ttps://drive.google.com/file/d/0B-xSruAxVGC4cWl2dHc2RWx6bTA/view?usp=sharing

сторінка 2 https://drive.google.com/file/d/0B-xSruAxVGC4X3lYM2NlTksyZ1E/view?usp=sharing  Перший день роботи над проектом  учні дивляться презентацію на тему «Написання префіксів», виконуються робота з фразеологізмами, словниковий диктант,працюють з підручником. На другий день роботи учні аналізують як змінюються слова з добавлянням префікса, записують  слова і позначають префікс. Працюють біля дошки. Четвертий день учні знайомляться з написанням префіксів –з,-с. У групах створюють міні-презентації на тему написання цих префіксів. П’ятий день є кінцевим результатом нашої теми. Учитель досліджує здобуті знання у формі опитувальника.

 Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Вікторія Танкова

Фах, навчальний предмет

Фах: українська мова та література;

навчальний предмет: українська мова

Навчальний заклад

Комунальний заклад "Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8-позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"

Місто\село, район, область

м.Кропивницький


5 коментарів

Вітаю! Важлива і складна тема. Одна з тих, які є основними у формуванні базових знань з української мови, тому саме такі теми потребують глибокого продумування завдань, які були б дієвими для даної категорії учнів.Дотичні предмети у даній темі — українська література (усна народна творчість). Чи не складним буде завдання створення презентацій? Можливо, це буде відбуватись при залученні батьків, старшокласників. Загалом Ви тему гарно спланували, тому, працюючи над даним проектом, учні засвоять тему «Префікс». Бажаю успіху. З повагою Оксана Яценко
Як показує досвід, Оксано Євгеніївно, учні початкової школи залюбки створюють мультимедійні презентації. А ще ця тема є в програмі з інформатики для 3 класу (ось вам і міжпредметні зв’язки).
Проте, якщо Ви бачитимете, що учням складно так працювати, створіть для них онлайнову презентацію-шаблон, в яку вони лише вписуватимуть потрібну інформацію (це можна робити як синхронно, так і асинхронно). Спробуйте!
Я, мабуть, дещо відстала вже від програми початкової школи. Бо навіть не уявляла, що в 3 класі діти вчать інформатику. Це приємне здивування, тому визнаю, що проект вдалий і доречинй
Вітаю!!! Дуже добре, що протягом вивчення цієї теми учні будуть використовувати такі види роботи як презентації, творчі завдання, аналізувати утворення нових слів, відгадування загадок, за допомогою інтернету продивляться мультфільм «Як козаки префікси вивчали», ознайомляться з презентацію на тему Префікс. Напевно, використовуючи такі методи роботи над темою учні краще зрозуміють та запам’ятають навчальний матеріал. я б додала інсценізацію " У нас в гостях «Префікс». Бажаю успіху.
Вітаю, Наталіє Георгіївно! Надзвичайно корисна та цікава тема для дітей, які навчаються в початковій школі. Важливо, що Ви вже в цьому віці плануєте формувати в учнів навички 21 століття, пропонуючи їм працювати в малих групах.
Гадаю, що Ваша робота лише виграла б, якби Ви до опису діяльності учнів та вчителя додали презентацію учителя про основні ідеї проекту, посилання на учнівський блог (сайт), посилання на опитувальник, запланували б використання Інтернету для спілкування та співробітництва (адже діти працюватимуть не лише на уроці, чи не так?), уточнили, на основі якого матеріалу учні аналізуватимуть, як змінюються слова з добавлянням префікса… Інакше це буде описом не проекту, а звичайного циклу уроків, правда?
Успіхів Вам і натхнення!