Коментарі

Вітаю, Ганно Володимирівно! Дякую Вам за цікаво проведені заняття, допомогу під час роботи над проектом, слушні коментарі і зауваження. Я, звичайно, згодна з темою есе і допрацюю свій проект. Бажаю вам успіхів і активних слухачів.
Я, мабуть, дещо відстала вже від програми початкової школи. Бо навіть не уявляла, що в 3 класі діти вчать інформатику. Це приємне здивування, тому визнаю, що проект вдалий і доречинй
Доброго дня, пані Людмило! Світлий проект та дуже потрібний. Дітям завжди цікаво вивчати побут і звичаї українців.Одне цікаво: а чи не могли б самі учні заспівати цю пісню? На мою думку, було б дуже гарно. Успіхів Вам та хороших учнів!
Дякую, дуже приємно отримувати коментарі від досвідчених учителів!
Дякую за слушне зауваження. Над посиланням уже працювала, але ще перевірю.
Шановна пані Людмило! Приємно вражений. Народні звичаї, символи наразі актуальні, як ніколи. Матеріал є дуже доречним під час вивчення теми, підібраний з урахуванням вікових особливостей учнів 7-ого класу, вражає своєю новизною. Вдячний Вам за цікаву ідею, підказку у підготовці до уроку!!!!!!!)))))
Посилання для створення ментальної карти є у плані вивчення теми у розділі "Інтернет-ресурси". Звичайно, ще потрібно доопрацьовувати цей урок, бо постійно виникають нові ідеї. Щиро дякую за відгук!
Вітаю, Людмило Миколаївно! Як на мене, Ви проробили титанічну роботу: не лише спланували цікавий та значущий для всіх проект, але й навчилися працювати з багатьма Інтернет-сервісами. Я б до Вашого проекту додала діяльність, безпосередньо пов’язану із життям учнів (наприклад, пофотографувати рушники, які є вдома чи у мешканців села/ міста і розібратися з символікою, або ж порівняти культуру і побут українців сотні років тому і сьогодні тощо). А ще додайте посилання на учнівський сайт чи блог, в якому відображено хід та результати досліджень.
Успіхів Вам у реалізації ідей!
Вітаю, Іванно Степанівно! Вам вдалося спланувати такий проект, над яким буде цікаво працювати абсолютно всім учням, будуть формуватися у них навички 21 століття, а ще такою роботою виховуватимете справжніх патріотів. Як на мене, Ваша робота лише виграла б, якби Ви відкрили доступ до опитувальника та учнівського сайту; відредагували план вивчення теми таким чином, аби його можна було прочитати (там частина тексту не відображається); уважно переглянули стислий опис проекту, який повинен містити короткий опис діяльності учнів (з Вашого опису я не бачу, чим проект відрізняється від звичайних уроків) та «рекламувати» проект; вичитати розділ «Оцінювання», який повинен містити лише опис того, як відбуватиметься оцінювання; описати, яким буде кінцевий продукт діяльності учнів.
Успіхів Вам і натхнення!
Мої вітання, Валентино Григорівно! Гадаю, Вам вдалося спланувати цікавий для учнів проект, адже для 14-річних підлітків питання кохання є надзвичайно актуальним і хвилюючим. А ще Ви пропонуєте дітям незвичне для них бачення відомого художника — не як патріота, борця за волю та справедливість, а як лірика. Та я гадаю, що Ваш проект став би ще кращим, якби Ви відкрили доступ до опитувальника та плану вивчення теми; додали посилання на учнівський блог, в якому розкриті всі етапи виконання дослідницьких завдань разом із результатами та висновками такої діяльності; додали посилання на презентацію учителя про основні ідеї проекту. Та найголовніше — зв’язати діяльність в проекті з реальним життям учнів, показати, що вивчення літератури їм потрібне для життя, чи не так?
Успіхів Вам і натхнення!
Мої вітання, Анно Олександрівно! Вам вдалося спланувати актуальний та значущий проект для своїх учнів, завдяки якому вони не лише повірять в силу свого народу, але й згуртуються в колективі. Мені імпонує те, як Ви спланували використання різних Інтернет-сервісів для спілкування, співробітництва, а, отже, й для формування навичок 21 століття. А ще Ваші учні підійдуть до вирішення проблеми комплексно: і читатимуть твір, і вивчатимуть історичні джерела, і аналізуватимуть та синтезуватимуть отриману інформацію. На мою думку, Ваш проект лише виграв би, якби розділ «Діяльність учнів та вчителя» в плані і на стіні співпадали, були описані в хронологічній послідовності і відповідали стислому опису (зверніть увагу: про діяльність групи «Художники» згадується виключно в стислому описі). А ще дуже хотілося б побачити буклет з порадами, розміщений на учнівському блозі (до речі, блог повинен містити не лише коротенькі дописи, але й інформацію про те, як тривала робота і які результати було отримано).
Успіхів Вам у реалізації проекту з учнями!
Мої вітання, пані Анастасіє! Гадаю, що кількість позитивних відгуків говорить сама за себе: по-перше, Ви запланували дійсно цікавий проект, а по-друге — детально описали всі етапи роботи над проектом. А ще Ваш проект лише виграв би, якби в стислому описі було зазначено, що учні створять переконливий перелік порад батькам та дітям для покращення взаємовідносин у родині з результатами проекту обраної теми («Шануй батька й неньку, то буде тобі скрізь гладенько. Поради батькам та дітям»). Також варто уточнити, з допомогою якого ресурсу учні створюватимуть ментальну карту (додати посилання), та додати лінк на презентацію учителя.
Успіхів Вам у реалізації запланованого проекту!
← Попередня Наступна → 1 2 3 4 Остання
Показані 1-15 з 570